smdb.c

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Pondělí Červen 18 18:01:21 CEST 2001

Benyto wrote:

> a sendmail by snad mil být v balíekách RPM .. tak nevim
>
> ale ureiti by mil jít instalovat taky make a make install :-))
>
> i kdy3/4 postup bude stejnej a napíše to ty chyby stejni
>
> zkuste najít nijaké RPMko ... ureiti bude spousta verzí ... v RPM by to milo
> být bez problému ...

jiste, ale kdyz mi to delaji dve ruzne distribuce?
vim,z e musim pouzit make a make install, le nejprve je tam nutnu spustit
make ... atd.. ale v navodu je nejdriv spustit Build, pripadne pokud to udelam
bez toho, tak to dela to same..

na rpmfind, jsem nenasel verzi pro Redhat 6.2 vyssi nez sendmail 8.9-3  a 8.11
jsem zatim v rpm pro 6.2 R nevidel.

Otazkou je, zda je kompatibilni sendmail 8.11 v RPM z distribuce 7.1 ke 6.2
Redhatu,
ve vyssi uplatnim nizzi verzi, ale opacne to muze byt problematicke..

BB