mail s prazdnou hlavickou From

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Červen 26 09:50:22 CEST 2001

Lubos Kaspar wrote:

> To se mi nejak nezda. Na tom serveru dialups.mail-abuse.org prece nemohou
> mit vsechny dialup-linky, protoze jejich mnozina neni fixni. Je to tedy

Vsechny jiste ne, ale databaze je velmi rozsahla.

> nejspis nejaka cerna listina, coz je chabe a navic rezie s tim spojena

Ty listiny jsou tri:
dialups - seznam IP adres dial up linek,
relays - seznam SMTP serveru povolujici open relay,
blackholes - seznam adres od kterych nekdy SPAM sel.
Takze si muzete vybrat a nakonfigurovat, kdo se k vam ne/spoji.

Co se rezie tyce, tak je to jeden az tri DNS dotazy pri pripojeni se
na sendmail.

> muze zdrzovat. Navic to asi musi nejak prezvykovat hlavicky Received:
> (jak jinak?), z kterych to stejne nemusi byt poznat. Nebo si snad myslite,
> ze nekdo z dialupu je primo Vasim SMTP-klientem? To asi tezko, kazdy
> ISP miva svuj SMTP-server (uz kvuli zabraneni openrelayingu).

Prave jsem se dival do nekolika SPAMu a oulookovejch blbosti.
Dneska mi doslo jen 5, z toho 2 sly primo s pokusem z dial up.
Takze jakousi ucinnost tato metoda ma.

	Majkl