sendmail a pripojeni k serveru

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Červen 26 17:45:56 CEST 2001

yce wrote:

> Ja mam sit, ktera ma v sobe 8 C trid, tedy pres 2000 potencialnich IP adres.
> Mam pocit, ze u DHCP je parametr s konkretnim rozsahem IP adres,
> ktere prideluje klientum. Ten rozsah je treba vyjmenovat do DNS.
> Ja to mam tak, ze jsem vygeneroval pro vsechny varianty IP adres
> v cele siti uzivatele do reverzu DNS takto:
> "1.1 IN PTR user1 na domena.cz"
> az po
> "254.254 IN PTR user9837465 na domena.cz"
> Zname IP adresy serveru a stabilnich uzivatelu jsem samozrejme
> prejmenoval. Je to jen ilustrativni, ale funguje to. Asi neni podstatne
> [...]

To by mne zajimalo, proc to nekdy funguje i bez reverznich zaznamu
a nekdy ne. Me uz se to taky stalo. Po case se to "samo" umoudrilo, ani
nevim jak. Reverzni zaznamy tam nemam. Mam 3 sitky a jen v jedne
mi to delalo potize. Vsude se snazim udrzet stejnou konfiguraci ....

Problemy delaly i nektere dalsi sluzby (ftp, pop3, telnet), http a squid
jsou O.K.

arp -a trvalo desne dlouho a ted uz je O.K.

                       Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky