AntiVir Mail Gate a qmail

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Červen 29 14:14:04 CEST 2001

pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Dobry den,
>
>         prosim Vas, ma nekdo nejake zkusenosti s $SUBJ? Popr. mohl by mi nekdo
> poradit jiny filtr pro LINUX na postu na odchytavani viru a podobnych blbosti?

Dobry den,

zrovna vcera jsem rozchodil antivir od Kasperskeho http://www.kasperskylab.ru
Bezim to na sendmailu, ale podporu qmailu/postfixu maji myslim take.
V soucasne konfiguraci avir bezi jako demon a pomoci komponenty avpkeeper s nim
"komunikuje" sendmail.
Byl to trochu boj, protoze sendmail.cf neni zrovna snadna zalezitost, ale je k
tomu celkem dobry navod.
Take jsem to zkousel s Amavisem+AvpLinux, ale to hrozne zatezovalo CPU.
Jen jsem to nasadil, hned jsem chytil nejake M$ doc makroviry :-))
Dlouhodobe zkusenosti tedy zatim nemam, uvidim.
Jedinym zaporem je mozna cena: 1 licence na 2 roky 36120,- s DPH

Duda