Chybova hlaseni qmailu

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pátek Březen 2 09:48:14 CET 2001

Dne 2 Mar 2001, v 8:54, pkucera na mh.vri.cz napsal(a):

> 	prosim Vas, nevite, kde bych nasel nejakou podrobnejsi dokumentaci k
> hlaskam, ktere posila qmail administratorovi napr. o nedorucitelnosti majlu a
> pod? Nektere hlasky jsou vcelku zrejme, ale najdou se i takove, o kterych
> presne nevim, co znamenaji. Mohu se jen domnivat. Napr.:

hlasky jsou podle rfc, jestli se nepletu, tak rfc1893.

> <uzivatel na adresa>:
> Sorry, I couldn't find any host by that name. (#4.1.2)
> I'm not going to try again; this message has been in the queue too long.
>
> Z toho jsem pochopil, ze ten majl cekal v nejake fronte prilis dlouho, ale uz
> jsem z toho nepochopil v jake a proc tomu tak bylo.

Mail cekal ve fronte na odeslani na serveru, ktery vam tu hlasku poslal.
Mail nebyl dorucen kvuli tomu, ze qmail se za celou dobu, kterou ma
nastevenou pro dorucovani, nedozvedel, kam ma ten mail dorucit.

Pravdepodobne existujici domena, ale autoritativni nameserver ji nezna.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus