Web =?us-ascii?Q?rozhran=ED?= pro email

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Březen 2 11:15:40 CET 2001

Zdravim,

prave skusam SquirellMail - http://www.squirrelmail.org/

je celkom fajn a ma pluginy, ktore podporuju vselico mozne a pozadovane ...
len forward posty mi nejak nejde (funguje napr. filtrovanie posty, ma to
addressbook, da sa menit heslo, vie stahovat z ineho pop3 servra, atd. atd.)

su to php skripty, web server sa pripaja na IMAP server

ak ma niekto skusenosti, poznamky, sem s nimi

--

5o

  Ing. Peter Mann		     e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
  UVT - TU Kosice		     ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
    PM2185 RIPE
			They came in the name of Mu with one mission:
   			    to free all sounds from copyright