Relaying denied.

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Březen 6 12:44:35 CET 2001

> Abych se priznal, tak jsem chvilicku zkousel konfigurovat sendmail
> skrze Linuzconf, ale chovalo se to ponekud divne.

Cez linuxconf sa oplati konfigurovat, ked ste na pokraji zhrutenia :-)

> Takze jsem se odhodlal k editaci /etc/sendmail.mc a pak k prekladu.
> Nyni jsem ve stavu, kdy vse funguje krome prichozi posty na domenu.
> Zeptal bych se tedy takto:
> Jak se ten parametr jmenuje a kam ho mam dat.

Na ktoru domenu ? Na vasu alebo niekomu, komu robite relay(medzistupen) ?
Na vasu = sendmail.cw
Niekomu inemu = relay-domains alebo access(parameter RELAY).

Samozrejme featury access, sendmail.cw trebalo uviest do *.mc suboru.
vsetko je pekne popisane ns www.sendmail.org

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2