SMS z e-mailu na OSKARA????

Jiri Licek jirka na sunnet.st
Čtvrtek Březen 8 08:31:59 CET 2001

> Podotazka - nevite jestli zprovozni i GW z mobilu na mail ? Aby se to
> nemuselo posilat pres GW ve finsku a stalo to rozumne penize.

Jejich odpoved zni:

o> E-mailová adresa bude k dispozici v průběhu I. poloviny letošního roku.

Cili optimisticky doufam, ze to bude "duplex" :)

o> Odesílání a příjímání SMS zpráv přes ICQ není k dispozici,
o> tuto službu síť Oskar neposkytuje.
o> Oskar

Zminil jsem v otazce, ze ET a PGS si rozumeji i s ICQ a jeho SMSkovanim,
bohuzel clovek "Oskar" v Oskaru zrejme o ICQ nic netusi ;-) Mozna jsem ho
mel poucit, ze odesialni a prijimani SMS sprav JE K DISPOZICI, ANIZ BY tuto
sluzbu Oskar POSKYTOVAL. Ale to az jindy, pockam si, az zprovoznej
"klasiku", myslim, ze kdyz nebudou vynalezat kolo, pujde pak vsechno.

tot vse, Jirka