Jak zakazat sendmailu posilani IDENT? (Re: Pocet daemonu)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Březen 9 17:03:55 CET 2001

> Studiem zdrojaku jsem zjistil, ze staci nastavit v sendmail.mc
> confTO_IDENT na nulu. Pasaz zjistujici identitu clienta se potom
> preskakuje.

A ktorej verzie ak smiem vediet ?
Mimochodom nevie niekto ci vysiel nejaky "path" na 8.9.3 kvoli tomu zlemu
autokonvertovaniu z 8bit na 7bit ? Nechce sa mi prechadzat na vyssiu
verziu. 8.9.3 sa mi vidi dost stabilna(z verzie 8.10 uz je zrazu 8.11 atd)

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2