Vpopmail + vchkpw error

Jan PAVLÍK gandie na fatboy.cz
Úterý Březen 13 05:30:12 CET 2001

Zdravim,

    cerstve jsem nainstaloval mailserver s qmailem, vsechno behalo ok, tak jsem
si vymyslel, ze si na nej dam jeste vpopmail, at mam jednodussi spravu.
Vsechno ok, jedina uprava, co jsem udelal byl symbolicky link domains na jinou
partition (nevim, zda je to nejrozumnejsi, kazdopadne nejrychlejsi reseni).
Nastavil jsem podporu mySQL, abych v pripade problemu s napr. Qmailadminem
mel opravdu jednoduchou spravu uzivatelu.

     Tot zacatek a jal jsem se testovat, zalozil uzivatele, odeslal mail, dle meho ocekavani
mail dorazil do spravne schranky, ok, vyberu ho a tady nastavaji problemy.
Pri pripojeni vchkpw k dane schrance se spravne vybere domena i uzivatel z mySQL,
pripise se zaznam do relaytable, a pak se program zasekne a dal nic... Bez varovani,
bez chybove hlasky dokaze vydrzet program az 3 hodiny (pak uz jsem na to nemel
nervy), ale postu nestahne. Jedine co po sobe tento proces po zabiti (zapomnel jsem,
ze po chvili jeden proces odumre, a spusti se dalsi) zanechal byla tato hlaska v logu:

010313  5:17:18  Aborted connection 2932 to db: 'system' user: 'qmail' host: `mail.xxxx.cz' (Got an error reading communication packets)

Setkal se jiz nekdo s necim podobnym? Kdyz uz jsem to vsechno nainstaloval a
nakonfiguroval, nechce se mi s Vpopmailem loucit.

Diky za pomoc nebo kopanec
JAN PAVLIK