Zamitani posty pomoci blacklistu

Petr Čech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 14 10:50:17 CET 2001

On Wed, Mar 14, 2001 at 10:32:31AM +0100 , Petr Kacálek wrote:
> Dobry den vsem,
>
> v posledni dobe se potykam s nasldujicim problemem:
> Me servery pouzivaji blacklist (dorkslayers.org a jeste nejake jine) proti

no, ja davam reject jenom na DUL. Na ostatni warn (X-RBL-Warning: odkud)
Takze podle teto hlavicky to pak jde odfiltrovat, kdyz si to nekdo nastavi.
Jinak v exim-users proslo nekolik navodu jak selektivne zapnout/vypnout RBL
pro jednotlive uzivatele
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Those who don't understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.