Obmadzenie velkosti spravy (local,external,incoming)

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Březen 14 12:47:45 CET 2001

14. 3. 2001 napsal(a) Milan Molnar na téma ,Obmadzenie velkosti spravy...:

MM> mohol by mi prosim niekto ozrejmit ako urobit v sendmail nasledovne?
MM>
MM>
MM> 1. velkost lokalnych sprav v ramci domeny = 1MB
MM> 2. velkost sprav odchadzajucich = 5 MB
MM> 3. velkost prichadzajucich sprav = neobmadzene

Narychlo me napada:

Nadefinovat si tri mailery, vsechny typu smtp, dat jim jednotlive limity a
a nsmerovat je pomoci mailertable (. je je cely svet, .sony.co.jp jsou
vsechny poddomeny, sony.co.jp je primo tato domena). Tim vyresite 1 a 2.
nevim, zda je mozno rici, ktery mailer se ma pouzit na portu 25 (to by
ovlivnilo pripad 3). Ve variante 1 + 2 to u nas pouzivame.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,