dotaz

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Březen 14 12:47:21 CET 2001

Mam dojem ze by Vas mohl pouzit pouze jako zalozni mailserver.
Mail od nej prijmete vzdy pokud to primo nezakazete a mail-y pro
jeho domenu budete prijimat jen tehdy kdyz to povolite.
Ale mate pravdu v tom ze pokud neni Vase server zaroven zalozni
mail server pro nejake dalsi domeny, tak tuto feature nema cenu pouzivat.
Dan