Re: a resení?

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Březen 14 14:34:30 CET 2001

Dobry den,

nic v zlom, ale uz som to nevydrzal! Co takto zvolit vhodnejsi subject?????????

Skuste sa zamysliet nad niekym, kto riesi podobny problem!!!!!!!!!!

KAZDY SEM POSIELA "DOTAZ" A OCAKAVA "RESENI"

Nebolo by to vhodnejsie nazvat "problem blacklistu" alebo inak
vystizne??????????!!!!!!!!!!!!!!!

A ked sme u toho. Asi najjednoduchsie je kontaktovat spravcu servera ked som sa
vyskytol v serveri
a je jedine v jeho pravomoci zrusit ma odtial (aj ked vdaka bohu mne sa to
zatial nestalo).
Co keby ste to skusili ako prve? Mozno by sa aj vyjasnil dovod preco sa tam
dostala cela domena
"statnej organizacie" a clovek by sa dozvedel spustu veci o vyuzivani pracovneho
casu svojimi kolegami,
ktori su plateni z dani nas - ostatnych, ktori na nich dru, aby sa mali dobre so
svojou "dolezotou" peciatkou?

Vlado