a resení?

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Březen 14 14:45:59 CET 2001

Beno Slavik wrote:

> Milý Vlado, musím říct že jsem Tvoji reakci nepochopil ...
> diskuze se tu začala celkem slušně a bylo evidentně vidět o co se jedna, tak

A to ja zase ano. Kdyz clovek sleduje vice konferenci (=mnoho)
a hleda neco konkretniho, diva se (alespon ja) nejdriv na cely
seznam, kde jsou jen Subjecty, nikoliv TELA tech zprav. Proto by
Subject mel byt vystizny pro OBSAH. Napr kdyz jsem (minuly) tyden pryc,
projedu pak (nekdy) zhruba Subjecty a ctu jen ty, ke kterym
mam co dodat, nebo ktere me zajimaji. Takze do Subjectu "dotaz"
jsem dnes nahledl spis nahodou, protoze vsechny uvodni (ne Re:)
maily obsahuji obvykle nejaky dotaz.

A chapu, ze se klidny ctenar (=Vlado) obcas vzbouri ;-)

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz