expirace prichozich zprav

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Březen 23 11:50:40 CET 2001

On Fri, Mar 23, 2001 at 09:19:13AM +0100, Jan Satko wrote:

> Tu odpoved hladate IMHO zbytocne. sendmail alebo iny MTA postu prijme a
> vlozi do mailboxu uzivatela. A tym to pre neho hasne. BUd si zozeniete
> nejaky program, co bude kontrolovat mailboxy na stare majly(asi tazko taky
> je) alebo (asi skor spravite) aby pop3 demon vyberal iba spravy, ktore su
> v rozmedzi jedneho tyzdna a zvysne zmaze. Ale to je uz mimo tuto
> konferenciu.

myslim, ze som videl take programceky, ale fungovali len pre Maildir format,
teda nie mbox - spustali sa cez cron - pre mbox je to trochu zlozitejsie
(mozno by to bolo vhodne prehnat cez formail ...)

BTW - co je vlastne mimo tuto konferenciu? MTA je myslim jasne, o tom to je
... ale co MUA, LDA, MDA? - uz davnejsie tu bola dohoda, ze ostane
sendmail na linux.cz, ale berieme aj postfix, qmail, mozno ine ... teda nie cisto
sendmail

--

5o

  Ing. Peter Mann		     e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
  UVT - TU Kosice		     ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
    PM2185 RIPE
			They came in the name of Mu with one mission:
   			    to free all sounds from copyright