Format adresy prijemce.

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Březen 28 16:26:20 CEST 2001

yce wrote:

> A kdyz takto:             mail "+420060mobil na sms.operator.cz" -s testreport << EOL
>
> tak se vytvori soubor na disku v aktualnim adresari a nic se neodesle.
> Patrne tam vadi "+" na zacatku, nevim jak z toho ven.

Tak ho nepouzivejte - mail na eurotel je 0042060xyyyzzz na sms.eurotel.cz,
na paegas se da pouzit 042060xyyyzzz na sms.paegas.cz.

	Jarda

P.S. To si tim \+ by melo fungovat take ...

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !