Format adresy prijemce.

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Čtvrtek Březen 29 06:30:03 CEST 2001

yce wrote:

> mozna to na tuto konferenci asi nepatri, ale pokud nekdo vi jak na to...
> Chtel bych pravidelne zasilat SysReport velikosti 20-ti znaku na mobilni telefon.
>
> Kdyz posilam takto:    mail "user na domena.cz" -s testreport << EOL
>
> je to O.K.
>
> A kdyz takto:             mail "+420060mobil na sms.operator.cz" -s testreport << EOL
>
> tak se vytvori soubor na disku v aktualnim adresari a nic se neodesle.
> Patrne tam vadi "+" na zacatku, nevim jak z toho ven.

	To je znama neprijemna vlastnost "mail" - a nemusi se projevovat na
uplne vsech sytemech. Znak "+" se mi nepodarilo na zacatek procpat
zadnym zpusobem. Reseni je pomerne jednoduche. Predradte pred vlastni
dopis (klidne konstantni) hlavicku obsahujici alespon "From:", "To:" (a
nejspis budete chtit pridat "Subject:") a pro odeslani pouzijte

sendmail -U "+420060mobil na sms.operator.cz" << EOL

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz