Fetchmail a Pine

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Březen 29 19:21:57 CEST 2001

On Thu, Mar 29, 2001 at 06:00:15PM +0200, trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:

> Rád bych vás pozádal o radu ohledne konfigurace fetchmailu a pine.Hrabu se
> stím uz tri dni a nemohu prijit na to co delam spatne.Pripojuji se pres
> dial-up a potrebuji aby mi fetchmail stáhl postu a predal pine do
> inboxu.Nic víc - jsem jediný uživatel.Bohuzel fetchmail vypisuje porad neco
> o dns.

fetchmail potřebuje funkční Sendmail, nebo jiný MTA, kterému předává
zprávy k doručení. Zkuste raději getmail, což je náhrada za fetchmail,
která se snáze konfiguruje (IMHO) a nepotřebuje Sendmail. Maily
doručuje přímo do Mailboxu/Maildiru.

http://www.qcc.sk.ca/~charlesc/software/getmail-2.0/

Program je napsát v Pythonu, takže musíte mít Python nainstalován.

BTW: Pokud budete chtít kromě přijímání poštu také posílat, stejně
se instalaci nějakého MTA neubráníte - doporučuji Masqmail. Je přímo
napsán pro dial-up a konfiguruje se rozhodně snáze než třeba Sendmail.

http://www.innominate.org/~oku/masqmail/

S pozdravem

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz