Too many hops.

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Čtvrtek Březen 29 21:40:54 CEST 2001

Petr Simek wrote:

> gate.cilovadomena.com, to <uzivatel na domena.cz>

> U mne to typicky nstava kdyz si uzivatele co maji konto na dvou serverech
> nastavi forward z jednoho na druhy a obracene .. :-)

	To je fakt - jenze spravce, ktery hleda chybu vzdycky zacne nejdriv u
uzivatelu - takze me tak nejak nenapadlo, ze by tato moznost byla
ponechana bez povsimnuti - a kdyz ji nenajde u uzivatelu a ma ji zacit
hledat u sebe - jo, tam uz se ledacos prehledne, tam je upozorneni
treba  ... ;-)

							Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz