Posta pro neexistujici uzivatele

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pátek Květen 11 08:24:58 CEST 2001

Dobry den,

	prosim Vas, jak se mohu zbavit posty, ktera chodi na jiz neexistujici
uzivatele? Abych byl presnejsi tak mi jde o to, ze v lokalni siti byl nejaky
uzivatel, ten odesel pryc a nyni jiz neni v teto siti. Pravdepodobne vsude
neoznamil zmenu E-majlove adresy a posta mu stale chodi (sice ne prilis casto,
ale chodi). Ta je forwardovana jinemu serveru, kde bezi mercury. Ten toho
uzivatele samozrejme nezna a tak to vrati zpet jako nedorucitelne a adminovi
dojde majl o nedorucitelnosti toho majlu. Jde mi tedy o to, zda-li je nejak
mozne, aby posta poslana na adresu uzivatel na neco.cz byla zahozena a admina to
zbytecne neobtezovalo.

	Pouzivam qmail a v ~alias/ mam .qmail-default forward na stroj s tim
mercurym.

	Dekuji.

		Petr Kucera