'Default' prijemce posty v sendmailu

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Neděle Květen 13 20:18:31 CEST 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         chtel jsem zaridit, aby sendmail nikdy neposlal zpet hlasku Unknown
> user, ale aby veskera tato posta sla specifikovanemu uzivateli... znam a
> funguje mi metoda pres virtualusertable (pripadne pres fetchmail set
> postmaster...), existuje vsak i cisty 'zakladni' zpusob bez teto ficury?
>
>         Nehlede k tomu, ze pokud jsem mel uzivatele a aliasy nejprve v
> /etc/aliases a pak jsem cokoli napsal do virtusertable (do te doby to
> fungovalo, ac soubor virtusertable.db existoval a byl prazdny), pak se
> na /etc/aliases sendmail zvysoka vykasle a konci na zaznamu
> @<domena>       <konto>

> [...]

	Nemichejte pristupy. alias neumi "default", ale virtusertable ano. Tak
pouzijte na vsechno virtusertable a na alias se vykaslete. Nebo
potrebujete neco, co zase umi jen alias a neumi to virtusertable ?

	V nejhorsim kazdopadne muzete prepsat rule v sendmail.cf a zaridit si
chovani dle libosti ...

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz