Upgrade na sendmail 8.11.x a problemy

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Květen 16 11:52:20 CEST 2001

On Wed, May 16, 2001 at 10:53:25AM +0200, Jan Satko wrote:
> Takze tymi pravami si poriesil vsetky problemy ?

majordomo sa rozbehol, takze tento problem sa vyriesil,
skusal som pridat do sendmail.cf
DontBlameSendmail=forwardfileinunsafedirpath,forwardfileinunsafedirpathsafe,
ale nepomohlo to pri mojom zufalom hladani riesenia problemu

este ma vsak trapi to uucp, zatial sa mi uzivatelia neozvali, ale pri
posielani im hadzalo aj hadze adresu from:
domena!uzivatel na mail.server.sk

sendmail zahlasi relaying denied, v access aj relay-domains ich mam, neviem,
ci nie je nejaka nova FEATURE(relay_uucp) alebo take nieco, co mi tam chyba

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE