LOGY vseobecne

Beno Slávik benyto na oku-pi.cz
Čtvrtek Květen 24 07:06:00 CEST 2001

Zdravicko panove a damy :-)

Měl bych jeden dotazek tak trochu hodně mimo téma, ale předtím bych Vám chtěl jen říct o skvělém programu na sledování LOGu sendmailu. Ti co to znáte, Vy mě prosím nekamenujte a Vy co to neznate vrele doporucuju .. usetri Vam to mnoho casu ctenim tech osklivych logu sendmailu :-)

http://web.onda.com.br/orso/index.html tady na te stranecce si stahnete zdrojak a preji prijemnou zabavu :-). Dela to nadherne prehledne soupisy primo v HTML ... vypada to moc pekne.

Ale zpet k memu dotazu. Chtel bych se Vas zeptat, jestli nahodou nevite o nejakej programku, ktery by dokazal pomerne prehledne logovat pakety primo z jadra, popripade z FIREWALLu .... pokud jste se nekdo s necim podobnym setkal, muzete se mi prosim ozvat?

Takze Vam moc dekuji a preji krasny den ...

S pozdravem Benyto ...