Sendmail jako forwarder a filtrovani priloh ?

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Čtvrtek Květen 24 09:37:26 CEST 2001

Zase dalsi dobracci, co chteji delat z MTA devku pro vsechno... :-(
Pritom je to problem MS a jeho "systemy" by si to mely resit samy (vzdyt
maji tolik ruznych rezidentnich antiviru a podobnych "vymozenosti").

Krome toho nezavaneji podobne zasahy na ceste cenzurou, resp. porusenim
prenosoveho soukromi ("listovni tajemstvi")? Osobne bych byl
pod takovym "dozorem" dosti nespokojen. Co kdyz treba nekdo chce prenest
MS-vir ze studijnich duvodu?

Taky by si to dotycni mohli ventilovat v nejakych konferencich o MS a jeho
vydobytcich (neni to problem MTA). Krome toho si stejne nepoucitelni
MS-uzivatele prinesou viry na diskete nebo CD a spusti je.
--
                                                Lubos Kaspar
---