LOGY vseobecne

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Čtvrtek Květen 24 10:05:00 CEST 2001

Stanislav Kysela wrote:

> To co pravdepodobne chcete, dela sam kod firewalu v jadre. Logovani se
> zapina napr. u ipchains parametrem "-l".

	Na nekterych systemech. Na jinych to muze delat ipfw, na jinych jsou
pakety pristupne pres Berkeley Packet Filter a zobrazuje je tcpdump, na
jinych jdou vsechny tyto zpusoby, na Windowsech to umi napriklad
NetXRay, na jinych systemech neco uplne jineho, na nekterych systemech
to mozna nejde vubec.

	<FLAME NOREPLY=1>Driv platilo, ze kdyz clovek polozi dotaz a neuvede
system, pro ktery vec chce, tak je to urcite uzivatel Windows. Ale
vidim, ze Linuxaku se to uz take zacina tykat.</FLAME>

	Jo, a mimochodem, tento dotaz (a ani odpoved) samozrejme nijak
nesouvisi se sendmailem.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz