UZ DOST (Re: Sendmail jako forwarder a filtrovani priloh ?)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Květen 24 16:15:57 CEST 2001

> Nechci celou konferenci hazet do jednoho pytle, ale co jsem dnes stacil
> poznat, tak je to tady jeden zabednecec vedle druheho ignoranta.

Vsetci spekulujeme ako to vyriesit. Hodit to foldra a narabat s
procmailom. Ako to potom z neho vytiahnut a poslat tam kam treba je dalsia
vec. Ale ked chcete mail poslat do ciernej diery, dke sa nieco porobi a
potom to pokracuje dalej, tak to Vam asi neporadime(teda ja nie).

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2