QMail + RH 7.1 CZ

Vitezslav Kosina kosina na printsoft.cz
Pondělí Květen 28 08:41:50 CEST 2001

> Měl jsem stejný problém (pokud teda máme na mysli to, že pošta dojde do
> lokální schránky a odtud ji nemůžem vybrat)
>
> Řešení spočívá v doinstalování ipop3 démona, na který jsem při instalaci
> nějak zapoměl a pak jsem se divil že to nejedeee :-))
>
> Pokud vám pošta nedojde ani na server, tak bude asi problém v DNS ne?
>
> S pozdravem Benyto

Ja mam trosku jiny problem. Me ta posta ze vzdaleny masiny proste nedojde.
Jeden z kolegu mi doporucil zkontrolovat firewall (v RH 7.1  je defaultne v
instalaci) a zkusit jinyho daemona ( treba telnet) na portu 25.  Bohuzel
prestoze v ipchains nemam zadne pravidlo a politiky ACCEPT tak se mi to
proste nedomluvi. Netusi z Vas nekdo jestli v RH 7.1 neni jeste nejaka jina
zrada, ktera mi brani se k tomu portu pripojit???

Na portu treba 90 si ten telnet klidne pustim ;-)

Vitek Kosina