mailertable

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Květen 30 13:49:53 CEST 2001

30. 5. 2001 napsal(a) Jirka Kosina na téma ,mailertable`:

> [...]
JK> na novellu. Na linux.domena.cz bezi DNS server pro domena.cz. MX pro tuto
JK> domenu je linux.domena.cz.
JK> Chci, aby posta, ktera prijde pro domena.cz byla preposlana na ten novell
JK> server.
JK>
JK> Kdyby ten linux nebyl DNS server, tak by to vyresil zaznam v
JK> /etc/mail/mailertable
JK> domena.cz     smtp:novell_server

JK> Jak mam sendmail prinutit, aby se koukal drive do mailertable, nez aby
JK> zjistoval MX, a pokousel se to na nej dorucit? Mel jsem za to, ze to bude
JK> standardni chovani, proto mne to dost prekvapuje...

Napiste jmeno do domeny do hranatych zavorek, tim sendmailu reknete, ze
Vas nezajimaji zaznamy MX.

JK> Nejspis jsem neco prehledl, ale co...;))

Myslim, ze to mimo jine dneska do teto konfernece psal Dan Lukeš.

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,