BFU: Exim - nejde poslat mail mimo domenu

Petr Horacek horacek na sosvyskov.cz
Čtvrtek Listopad 1 11:37:12 CET 2001

DD
mam nasledujici problem. Na RH6.1CZ jsem si nainstaloval exim-3.13-2 z rpm.
Posta mezi uzivateli na serveru mi chodi v poradku, ale nedostanu postu do
jine domeny (treba na test na seznam.cz) - hlaska "unrouteable mail domain".
Je potreba neco nastavit v exim.conf? Jinak routovani funguje bez problemu,
stejne tak jako cela sit.
Pak bych mel jeste teoreticky dotaz: kdyz bych mel dva servery 1:
mail.domain.cz a 2: mail.interni.domain.cz a chtel ze serveru 2 ziskavat
postu ze serveru 1, tak na to potrebuji neco podobneho jako fetchmail
(procmail).
Dekuji za pomoc
Petr