Nastaveni Qmailu a Outlooku

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pátek Listopad 2 18:17:02 CET 2001

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> Dobry den,

Dobry den jeste jednou,

	problem je jiz vyresen. Mel jsem v /etc/inet.d jeden prebytecny radek
a v /etc/init.d/qmail jsem mel prozmenu zakomentovany dalsi radky ohledne pop3
serveru.

	PK