Presmerovani kopii mailu na mobil

Pondělí Listopad 5 12:49:03 CET 2001

On Mon, Nov 05, 2001 at 11:55:59AM +0100 , Miroslav BENES wrote:
> Preji krasny den !
>
> Nafasoval jsem sluzebniho mobila. Docela by se mi libilo, kdyby se na
> nej prenasely kopie prichozich mailu. Jenze jak na to ? Nerad bych
> vymyslel kolo.
>
> Takze diky za rady nebo nasmerovani k prislusne dokumentaci.
do .forward
moje na mobilni.adresa.cz
moje adresa  (pred zavinacem)

jinak samozrejme lze nainstalovat treba mail2sms, ktery zrusi mezery, orizne
dhouhy mail, takze se na mobil posle treba 400B mail, ktery pripadne
operator dale zarizne a tak

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Digital Electronic Being Intended for Assassination and Nullification