mail z prikazove radky

Benyto benyto na oku-pi.cz
Úterý Listopad 6 10:34:46 CET 2001

Dobrý den, koukal jsem i do archivu konfery a tak nějak jsem nenalezl přesně
to co hledám.

Potřebuju odesílat automaticky určitej mail .. použiju CRON ..
Ale chci aby šlo nadefinovat od koho byl mail odeslán - tedy třeba
benyto na centrum.cz a nikoliv z adresy ze ktere se to v linuxu posila ...
v prikazu mail jsem parametr nenasel .. ten existuje u sendmailu ...
ale jaksi se mi proste nedari vyrobit skript kterej bych narval do crona ..

chtěl bych posílání řešit přes telnet host 25
poradí mi někdo jak zařídit aby se předaly všechny parametry?
když udělám skript, tak se pouze připojí k mail serveru ale nevykoná další
příkazy ...
a netuším jak se to dělá ... poradí mi prosím někdo?

S pozdravem Beno Slávik
tel. 0362/ 763 369