Archív této konference - vyhledávání

Martin Postulka Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Úterý Listopad 6 11:50:12 CET 2001

Vladimir Smelhaus wrote:

> Dobrý den,
>
> může mě, prosím, někdo poučit, kde najdu archiv této konference a
> jak v něm mám _vyhledávat_?
>
> Nerad bych totiž opakoval dotazy, které již někdo někomu zodpověděl.
>
> Zdravim/Regards
>
>      Vladimir Smelhaus

Odpoved na vasi otazku je v archivu teto konference. :-))
Nejste prvni, kdo se na to pta.

Ja si to ovsem nepamatuju, tak jsem vam to nasel v univerzalnim
hledaci Serge. Muzete pouzit oboji, uvidite, co vam bude lip vyhovovat.

http://www.serge.cz/message.asp?id=729527
http://www.linux.cz/lists/archive/sendmail/

Martin Postulka

P.S. priznam se, ze mne taky prekvapilo, ze jsem se k zadne informaci
o tehle konferenci z titulni strany http://www.linux.cz/ neprobojoval.
Napriklad i odkaz http://www.linux.cz/lists/, ktery vypadal nejslibneji
mi hazi [an error occurred while processing this directive].