Re: Archív této konference - vyhledávání

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Listopad 7 09:59:16 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001, Vladimir Smelhaus wrote:

> Děkuji za odpověď. Archiv na serge jsem neznal. Ale ten druhý,
> "domácí" znám. Má to ale malinký háček.
> Zkusil jste v tom archívu taky něco vyhledávat? Nezkusil. Ono to totiž
> nefunguje. Již jsem to sem psal, našlo by se to v archívu, kdyby
> fungovalo vyhledávání.
> Je tady administrátor???????

Rikal jsem pred nejakou dobou Yenyovi, ze vyhledavani funguje nejak divne
- v tu dobu prohledavani teto konference vracelo obsah konference
linux na linux.cz
Dostalo se mi odpovedi, ze se ten system predelava.
Takze mejte strpeni ;)

--
JiKos.