Upravy BODY v sendmailu

Petr Barta Petr na netas.cz
Pondělí Listopad 12 08:49:58 CET 2001

Zdravim vespolek,
	muj zamestnavatel ma zajem na tom, aby nas sendmail (verze
8.11.3) prepisoval body kazdeho od nas odchazejiciho dopisu pripsanim
nejakeho (na odesilateli -tedy "mail from" polozce v obalce zavisleho)
konstantniho retezce.

	Nehodlam komentovat, jestli mi takovy prepis pripada dobry nebo
ne, jsem si vedom i dalsich problemu typu MIME, PGP apod., jen bych rad
zjistil odpoved na to, jestli je neco takoveho obecne mozne, dekuji predem
za kazdou odpoved.

	A druhy dotaz - at uz je to mozne nebo ne, rad bych se zeptal,
jestli je neco takoveho mozne udelat v Postfixu, pripadne v jinych MTA.

				Dekuji,
				Petr Barta