Ako vyriesit preposlanie mail-u na inu adresu ak je odoslany zo zvolenej adresy?

Rastislav Nedorost nedorost na dflex.sk
Úterý Listopad 13 21:28:32 CET 2001

Prosim o navedenie akym sposobom riesit nasledovny problem:

- pod Linuxom bezi sendmail
- potrebujem nejako zariadit, aby posta, ktora prisla na adresu
peter na domenaa.sk
a bola poslana z adresy stefan na domenab.sk bola automaticky preposlana na
adresu
michal na domenac.sk. Akakolvek ina posta pre Petra (okrem tej, ktoru mu poslal
Stefan) sa nema nikam preposielat. Takisto akakolvek posta prijata od
stefana, ktora
vsak nie je urcena Petrovi sa nema nikam preposielat.

Zatial sa mi zda, ze najvhodnejsia cesta by bolo pouzit .forward v domovskom
adresari,
ktory patri pouzivatelovi peter. Lenze nikde neviem najst, co do toho suboru
mam dat.
Z predoslych debat vidim, ze v tomto subore moze byt skoro lubovolny skript.
Nie
som vsak tak dobry, aby som analyzoval obsahy posty na vyskyt retazcov. Neda
sa to
urobit nejako jednoduchsie - mozno to prilis prezeniem - napr. nejakym
prikazom typu
if UserFrom = "stefan na domenab.sk" ForwardTo michal na domenac.sk fi  ???

Mozete ma, prosim, niekto naviest, ktorou cestou by som sa mal pri hladani
riesenia
uberat?

Vopred velka vdaka

Rasto