jak rici sendmailu, kde ma mailboxy ? + virtual pop3

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Listopad 14 00:49:29 CET 2001

Dne út 13. listopad 2001 20:57 Petr Simek napsal(a):

> Sendmail to predava k doruceni lokalnimu programu.

Abych byl uplne presny, snazim se rozbehat "virtualni POP3"
za pouziti tpop3d serveru. No a mily tpop3d je zrejme
orientovan jinam nez na sendmail.

Klidne se se ho vzdam, kdyz mi poradite jinaci pop3 server,
ktery to bude zvladat ...

> Ja taky ne (pres parametr v procmailrc) ale jsou i jine
> metody - link z /var/spool/mail jinam nebo prepsat
> binarku procmailu (jen to musi byt stejne dlouhe :-)

to neni ono :o\

> nebo
> znovu prelozit src.rpm

jak to zaridit pro vicero domen a nejlepe, aby to fungovalo
dynamicky - prijde mejl pro venca na hrad.cz a procmail uz
bude vedet, ze to ma nasypat do /var/spool/mail/hrad/venca

No nic, nasel jsem jeste TEAPOP, umi virtualy i APOP, takze
uvidime ...

				Z.P.