novy mailer (prechod ze sendmail na neco jineho)

Tomas Stehlik stehlik na oaza-net.cz
Čtvrtek Listopad 15 08:20:46 CET 2001

Dobry den,

Sendmail mi v posledni dobe prestava vyhovovat a poohlizim se po novem
MTA. Velice se mi svou funkcnosti libi postfix, chtel bych se ale zeptat
zda umi to co pro me dnes dela sendmail. Tj. Sendmail je pro nas gateway
na internet, ktera vse posila na stroj ve vnitrni siti. Dalsi veci je
kontrola posty proti virum (Amavisd). A posledni veci, kterou podle me
nelze v sendmailu jednoduchym zpusobem zprovoznit je autentifikace
uzivatelu. Tj. Napr bych chtel aby povolil relay pouze stroji, ktery se
prokaze jmenem a heslem. Je toto v postfixu mozne?

Diky

Tomas Stehlik