Sendmail a postfix: Dvojjazycna chybova hlaseni -- je to mozne? A jak?

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pátek Listopad 16 14:17:29 CET 2001

Dobrý den!

nevite, prosim, nekdo, zda a pokud ano, tak jak, se daji nastavit
ceskoanglicka chybova hlaseni v sendmailu (mimo zmenu ve zdrojovem kodu)?
Nasel jsem v .cf moznost

ErrorHeader=/etc/sendmail.oE

ale nikde jsem nenasel (mozna jsem malo hledal?) popis, jak ma tento
soubor vypadat. Stacilo by mi treba i URL nainformaci v anglictine.

Druhou otazkou pak je, zda je zmena hlaseni konfigurovatelna v postfixu.
Tady jsem znaly jeste mene, tak jsem jen snazil neco najit na
www.postfix.org v sekci dokunetace, FAQ a HOWTO's, ale vcelku neuspesne.

Dekuji velice,

V. S.