Filtrovani prichozi posty - Exim-3.13-3

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Listopad 21 14:26:05 CET 2001

Preji krasny den !

Prosim o radu, jak filtrovat prichozi postu. Z jedne adresy prichazeji kravoviny a rad
bych zahazoval postu, ktera je vetsi nez nejake rozumne cislo. Ale nevim jak na to, i
kdyz jsem si prosel dokumentaci.

a) Rad bych zahazoval _veskerou_ postu prichazejici z konkretni adresy (domeny)
pokud ma urcite vlastnosti (napr. velikost > ...). Tohle jsem v manualu nenasel.

b) Pripadne bych to mohl nasadit jako filtr jen pro konkretni uzivatele (neni jich moc).
Ale to taky nejde - viz priklad.

Priklad filtru :

--- begin ---
# Exim filter

if $header_from contains "m" then if $message_size is above 10k then finish endif
endif

deliver tenez071
---  end  ---

Neboli pokud je v adrese odesilatele pismeno "m" a pokud je zprava vetsi nez 10 kB,
pak ji nedorucuj nikam (podminka je uhozena, ale na otestovai to staci).

Kdyz to vyzkousim, ohlasi mi exim :

$ /usr/lib/sendmail -bf .forward <maillong
Sender taken from "From" line
Sender    = mbenes na tenez.cz
Recipient = tenez071 na mail.tenez.cz
Testing Exim filter file .forward

Finish
Filter processing ended:
  Filtering did not set up a significant delivery.
  Normal delivery will occur.

Takze kdyz filtr neurci kam se ma zprava dorucit (== ma se zahodit), povazuje to exim
za chybu (??) a provede doruceni jako by zadny filtr neexistoval :-\

Diky za tipy.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s