velikost majlu

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Pondělí Listopad 26 18:33:40 CET 2001

Jan Moravec wrote:

> Ahoj,
>
>    mail (mluboko ve svem nitru; tak hluboko, ze to bezny uzivatel ani
> nevidi) dokaze prenaset pouze "textova data" a nikoliv "binarni data".
> Pozaduje-li uzivatel prenest binarni data, tak je klientsky program
> (Outlook, ...) prevede na text a ten potom odesle. Tim dojde k narustu
> bajtu pri prenosu binarnich dat (programy, obrazky, word, ...). Je to (asi
> tak) minimalne tretinovy narust. Na druhe strane - u prijemce mailu -
> mailovaci program pozna, ze ta strasna hromada textu jsou binarni data a
> [...]

dekuji...
to bych i chapal... ale nezda se mi moc, ze kdyz poslu soubor o velikosti4,5 mega, ta velikost presahne po dekodovani do textu pres 9 mega???
to uz je trochu moc ne? nebo je to nmozne u nekterych priloh? myslim typu souboru.... jiste bude jina velikost u docu nez u mpr3, lae narust dvakrat??

Bohdan