co znamena zapis @domain.com domuser+%

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Listopad 30 10:49:35 CET 2001

Martin Javorsky wrote:
>  muze mi nekdo osvetlit,co znamena zapis
>
> @domain.com     domuser+%1
>
> ve virtusertable ? Chapu, ze %1 je uzivatel, kteremu je
> adresovan mejl, mate me tam to + ...

Co je za plus, tak je chapano jako jakasi podadresa. Takze neco na
adresu domuser+clovek znamena, ze se posta pedava uzivateli
domuser a jako pridavna rozlisovaci informace se preda to clovek.

Funguje to nadherne s nekterymi IMAP servery, treba tak, ze
mam IMAP ucet clovek a v nem slozky linux, sendmail, ....
a nechavam si posilat maily na clovek+linux na dom.cz,
clovek+sendmail na dom.cz, ... a pada to primo do prislusnych slozek.
dokumentace k sendmailu a procmailu osvetli zbytek. :-)

	Majkl