Pomale odesilani posty ze stanice

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Říjen 3 17:00:07 CEST 2001

Zdravim vsechny, nainstaloval jsem si Sendmail 8.11, vse chodi ok, krome
odesilani posty od klientu z lokalni site. Kdyz dam na klientovi odeslat
postu nejprve se cca. 20-50 sec. nic jakoby nedeje (klient hlasí odesilani
posty) a potom se e-mail (2 Kb) najednou odesle. Jakoby hledal pocitac ze
sendmailem, pritom smtp server mam na klientech zadan IP adresou nikoliv
jmenem. Neporadite kde bych mel zacit hledat ?

Pritom totez nastaveni sendmailu jsem prekopiroval z pocitace kde to chodi
OK. Ostatni nastaveni toho pocitace ze ktereho je to okopirovano je
samozrejme jine.

Diky

Dalibor Kouril
SORBI a.s.