Pomale odesilani posty ze stanice

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 3 18:45:01 CEST 2001

On Wed, 3 Oct 2001, Dalibor Kouřil wrote:

> Zdravim vsechny, nainstaloval jsem si Sendmail 8.11, vse chodi ok, krome
> odesilani posty od klientu z lokalni site. Kdyz dam na klientovi odeslat
> postu nejprve se cca. 20-50 sec. nic jakoby nedeje (klient hlasí odesilani
> posty) a potom se e-mail (2 Kb) najednou odesle. Jakoby hledal pocitac ze
> sendmailem, pritom smtp server mam na klientech zadan IP adresou nikoliv
> jmenem. Neporadite kde bych mel zacit hledat ?

Na pocitaci kde bezi sendmail zkontrolujte nslookupem IP adresu te
stanice co odesila a pokud to vrati jmeno tak i jmeno na IP . Taky
zkuste 'nslookup -query=MX cilova.domena.cz' overit tu domenu kam se
ta posta posila . Pokud to nekde bude mit dlouhy timeout, pravdepodobne
to zpusobuje i zdrzeni sendmailu.