Rozeslani posty pro vsechny uzivztele v domene

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Říjen 4 16:32:42 CEST 2001

On Thu, 4 Oct 2001, Bobes wrote:

> 	Mam nainstalovany qmail + vpopmail. Potrebuji obcas  rozeslat vsem v
> domene stejny mail. Existuje nejaka adresa, ktera se rozesle vsem., nebo co
> musim pro to udelat ?????
jestli existuje takovato adresa nevim, ale domnivam se ze ne. Ja jsem to
resil dost neelegantim zpusobem, ale pri malem poctu
uzivatelu to se to zvladat. Jednoduse jsem pridal vsechny uzivatele do
souboru aliases:

vsichni: ucet1, ucet2, ucet3 .........

pak proste poslete mail na vsichni na domena.cz a prijdeto na ucet1,2,3,....
:-)

		S pozdravem Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..