vyber POP3 posty browserom

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Říjen 8 20:49:23 CEST 2001

> rad by som niektorym uzivatelom umoznil vyber posty z POP3 schranky
> prostrednictvom browsera.
> pozeral so na fresmeate niejake vhodne aplikacie avsak mam z nich zmiesane
> pocity.
> potreboval by som radu typu:
> 1- co pouzivate u vas
> 2- preco ste sa rozhodli prave pre ten produkt
> 3- ako ste s produktom spokojny

Prave jsem rozjel SquirrelMail, ktery je v cestine, korektne zobrazuje
cestinu i v nazvech souboru v attachmentu, zobrazuje HTML stranky atd.
Pouzivam verzi development verzi 1.2.0rc2

Zkousel jsem mnoho ruznych systemu:
Twig 	- problemy s attachmenty, ktere obsahovali v nazvu souboru cestinu
	- nekorektni zobrazovani HTML e-mailu
IMP	- udajne dobry, ale nepodarilo se mi ho behem 10 minut dostat do
	ani trosku funkcniho stavu, kdezto ostatni systemy fungovali ihned
Basilix	- VELMI pekny a propracovany design
	- vubec nezobrazil HTML e-mail
	- problemy s attachmenty, ktere obsahovali v nazvu souboru cestinu
+ par dalsich, ale trpeli podobnymi problemi, jako predchozi

SquirrelMail najdete na http://www.squirrelmail.org/

Pristup k mailboxum jsem vzdy realizoval pres IMAP a mam pocit, ze
SquirrelMail pop3 nepodporuje, ale nejsem si jisty.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..