ezmlm warning

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Říjen 10 07:35:25 CEST 2001

Preji krasny den a prosim o pomoc. Dostal jsem toto varovani o chybe
pri dorucovni posty (aspon ze nejsem uplne OT). Nevim, co to ma
znamenat a kde mam pripadne hledat chybu.
Odebiram nekolik konferenci a ze vsech mi v posledni dobe chodi maily
bez problemu. Predem diky za radu.

Takze dostal jsem od robota tuto zpravu (kraceno) :

> Date:          9 Oct 2001 14:15:28 -0000
> From:          sendmail-help na linux.cz
> To:            mbenes na tenez.cz
> Subject:       ezmlm warning
> VracejÝ se mi zprßvy pro vßs z listu sendmail.
> P°ipojuji kopii prvnÝ vrßcenÚ zprßvy, kterou jsem dostal.
> NßsledujÝ ŔÝsla zprßv:
>
>    3463
>
> --- P°ipojuji kopii zprßvy, kterß se mi vrßtila.

> Date: 28 Sep 2001 00:19:22 -0000
> From: MAILER-DAEMON na odysseus.linux.cz
> To: sendmail-return-3463- na linux.cz
> Subject: failure notice

> [...]

Co tohle vlastne znamena ?

Vratila se zprava c. 3463 jako nedorucitelna. Ale  tady se nic
neobjevilo. Prisla mi zprava 3462 (2001-09-19 19:06:14 CEST) a 3464
(2001-09-21 19:12:06 CEST), obe v poradku a bez chyb. Mezi tim nic.

Jak je tedy mozne, ze nebyla dorucena zprava 3463 dne 28.9. ??

Dale by me zajimalo, jestli je mozne, aby byla odmitnuta posta a
neobjevil se o tom v zadnem logu zaznam ? Postovni agent exim.

A nakonec co znamena ta hlaska "partial final lines" ? Selskym
rozumem bych tipnul, ze podle RFC se vyzaduji "DOSove" konce radku,
zatimce zde byly "UNIXove". Je to tak ?

Jo a jeste bych se chtel zeptat, proc ma vas MTA nastavenou casovou
zonu GMT. Je to umysl ?

P.S. Ta zprva byla prachobycejny spam.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz