Sendmail+domena

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Říjen 10 10:40:40 CEST 2001

> Mam nasledujici problem mam redhat 6.2 + sendmail ze standartni distribuce a
> potrebuji aby e-mail adresy byly ve formatu jmeno na domena.cz. Ja je mam stale
> ve formatu jmeno na jmeno stroje.domena.cz. Domenu si spravuji sam a MX zaznamy
> ukazuji na muj stroj jmeno stroje.domena.cz. V souboru sendmail.cw man
> uvedenou mou domenu ve tvaru domena.cz.

Pokial len potrebujete aby Vam takto majly chodili, ta staci pouzit
virtusertable, kde zablokujete prijimanie pre @jmeno_stroje.domena.cz
a tym padom pojde prijimat len @domena.cz.
Vy ale potrebujete asi prepisovanie hlavicky aj odchodzej posty. Tak na to
pouzijte genericstable.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2