Notify na mobil po prichodu E-mailu

David Dolezal David.Dolezal na vabo.cz
Středa Říjen 10 14:56:19 CEST 2001

Zdravim,
po projiti archivu konference jsem se rozhodl preposilat upozorneni na
prichod E-mailu na mobilni telefon, tzn:  "| ( formail -X From: -X Subject:
; echo 'To: cislo na sms.eurotel.cz' ) | /usr/sbin/sendmail -t" . Neuspesne,
psalo mi to "Adress xxx na xx is unsafe for mailing to programs". Takze
sendmail.org a vysledkem je doplneni shellu "/SENDMAIL/ANY/SHELL/"do
"/etc/shells". Problem je, ze nenastala zadna zmena v chovani...... Porad
"Adressis unsafe....". Pokud nekdo muzete poradit zacatecnikovi, co kde
dale a jak nastavit, budu vdecny.....

system   RedHat 6.2en, sendmail puvodni

Davy